Mietin Ruotsalaisen pakkikeittimen modaamista niin että siihen saisi kunnollisen kaasukeittimen. Meinasin tilata Aliexpressistä keittimen mutta sitten keksin että voisiko siihen laittaa Trangian kaasupolttimen. Ja yllättäen kaasupoltin sopi pakin kannattimiin hyvin. Mitään muutoksia ei tarvinnut tehdä. Pikkaisen poltin on löysä mutta tasaisella alustalla toimii hyvin. Poltin on riittävän alhaalla joten ilmaakin riittää.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti